حضور بی‌سابقه و میلیونی مردم قم در مراسم وداع و تشییع شهدای خدمت + فیلم مصر هر گونه هماهنگی با تل‌آویو در رفح را تکذیب کرد لاپید: کابینه نتانیاهو دچار جنون شده است محل خاکسپاری شهید امیرعبداللهیان مشخص شد حملات خمپاره‌ای نظامیان صهیونیست به بیمارستان «کمال عدوان» غزه (یکم خرداد ۱۴۰۳) باقری: تلاش‌های امیرعبداللهیان برای تحقق اهداف سیاست خارجی ماندگار است همسر بشار اسد به سرطان مبتلا شد لحظه شکار پهپاد آمریکایی «ام کیو۹ » بر فراز آسمان البیضاء + فیلم شیخ عیسی قاسم: شهادت آیت‌الله رئیسی رخدادی تلخ برای جهان اسلام است وانگ یی: چین یک دوست خوب را از دست داد بلینکن: خروج آمریکا از برجام بدترین تصمیم بود حملات بی‌امان حزب‌الله به پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی (یکم خرداد ۱۴۰۳) امضای دفتر یادبود شهدای خدمت توسط سرکنسول کشور‌های خارجی در مشهد آغاز رزمایش هسته‌ای غیراستراتژیک روسیه پیکر شهدای خدمت راهی جمکران شد+ فیلم آتشی که سوزاند، آتشی که رویاند روایت «الهام علی اف» از آخرین ساعات حضور کنار شهید رئیسی ولیعهد عربستان: نگران نباشید حال پدرم خوب است! کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست توسط رزمندگان حماس (۱ خرداد ۱۴۰۳) رهبر انقلاب بر پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش نماز می‌خوانند
سرخط خبرها

سردار غیاثی: دشمنان تلاش می‌کنند جوامع اسلامی را از قرآن دور کنند

  • کد خبر: ۲۲۱۱۶۵
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۸
سردار غیاثی: دشمنان تلاش می‌کنند جوامع اسلامی را از قرآن دور کنند
فرمانده سپاه امام رضا (ع) با تاکید بر ضرورت انس با قرآن در همه شئون زندگی گفت: دشمنان تلاش می‌کنند جوامع اسلامی را از قرآن دور کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا (ع) در مراسم اختتامیه برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان سپاه استان با تاکید بر این که نباید انس با قرآن فقط به ماه مبارک رمضان منحصر شود، خاطرنشان کرد: پاسداران همواره باید آیه‌های قرآن کریم را آیه‌های زندگانی خود قرار دهند و بر اساس دستورات قرآنی زندگی‌شان را تنظیم نمایند.

وی با بیان این که امروز جبهه مقاومت به برکت انس با قرآن به پیشرفت‌های بسیار خوبی نائل شده است، افزود: زمانی دشمنان تلاش کردند تا مدارس دینی را در جوامع اسلامی تعطیل کنند، اما نتوانستند. دوباره اجبار کردند که آیات جهاد و شهادت را از سرفصل دروس این مدارس حذف کنند و باز هم نتوانستند. اینها نشان دهنده کارآمدی قرآن کریم در رشد و بالندگی جوامع اسلامی و بیداری ملت‌های اسلامی است.

سردار غیاثی در بخش دیگری از سخنان خود با تجلیل از صبر و استقامت مردم غزه در برابر تهاجم رژیم اشغالگر قدس گفت: در هر خانواده‌ای که در غزه زندگی می‌کند حداقل یک نفر مجاهد و رزمنده وجود دارد و امروز این ملت بزرگ ثابت کرده است تهدیدات و سختی‌ها، ذره‌ای در عزم و اراده آنها برای دفاع از اسلام تاثیری ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->